طراحی وب سایت

دانستنی هایی برای طراحان حرفه ای وب سایت

طراحی وب سایت

دانستنی هایی برای طراحان حرفه ای وب سایت

تاثیر تحریم بر تجارت الکترونیک در ایران

 

عامل تحریم دیگران هستن و من ِ برنامه نویس باید هزینه آن را بپردازم؟ 

دولتی که  شرایط فراهم کردن کار در بازار داخل رو برای امثال من که فارغ التحصیل شدن نمیتواند فراهم کند و از طرفی هم با مسبب شدن تحریم شرایطی ایجاد کرده که امثال من با تخصص و مهارتی که خودشون دارن هم نتوانند خود اشتغال زایی کنند. 

انرژی هسته ای به چه درد من میخوره؟ الان ، درحال حاضر انرژی هسته ای چه نقشی در ساختن آینده من داره؟ 

ولی اگه ما تحریم نبودیم اگه درگاه های بانک های بین المللی بروی ایران باز بود من می تونستم محصولاتی که میسازمو در معرض فروش بین المللی قرار بدم و بتونم پیش رفت کنم برای کشورم هم ارز آوری کرده باشم. 

یه برنامه نویس ارمنی میتونه تو سایتی مثل پی پال حساب بین اللمللی باز کنه و تجارت کنه ولی من نمیتونم. مقصر کیه؟ 

میگن برنامه نویسی پردامد ترین شغل دنیاست ولی نه در ایران که تمام درهای خروجیش بسته هستش. 

فکر کنم یه برنامه نویس ترکیه ای بود که یه دیکشنری ساده نوشته برای موبایل بعد برای فروش گذاشته به قیمت 2 دلار با همون تونسته میلیونر بشه!! 

بله اگه منم تو ترکیه یا هرجایی غیر از ایران بودم آینده روشنتری در انتظارم بود ولی حالا اگه بخوام حساب پی پال باز کنم  

باید اول برم یه کشور خارجی اونجا اقامت بگیرم یا دنبال یه آدم مطمئن بگردم که اجازه بده من از حسابش استفاده کنم که هیچ تضمینی هم نداره. . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد