طراحی وب سایت

دانستنی هایی برای طراحان حرفه ای وب سایت

طراحی وب سایت

دانستنی هایی برای طراحان حرفه ای وب سایت

وبلاگ جدیدم در زمینه تجارت الکترونیک و برنامه نویسی

همیشه دلم میخواست یه وبلاگ جدید در مورد طراحی سایت و تجارت الکترونیک بسازم
تا هم برای خودم مفید باشه و یه آرشیو از نوشته هام باشه و از نظرات آدمای دیگه هم بتونم استفاده کنم و هم برای دیگران که از تجربیات من استفاده کنن.
من با تقریبا 10 سال تجربه در زمینه برنامه نویسی و طراحی سایت دارای تجربیاتی هستم که حیفه جایی مکتوب نشه
مخصوصا که رشته من دراقع مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر هستش که از دیپلم فنی شروع شده و کارشناسیم هم ناپیوسته بوده یعنی اول کاردانی دانشگاه دولتی قبول شدم و بعد دوباره با کنکور کارشناسی و برای گرفتم این مدرک هم میشه گفت خیلی زحمت کشیدم چون حتی دیپلم من هم کامپیوتر نبود . دیپلم برق داشتم ولی بخاطر علاقه ای که به کامپیوتر داشتم دوباره رفتم و دیپلم کامپیوتر گرفتم تا بتونم تو این رشته برم تو دانشگاه.
وبلاگ جدیدم  اطلاعات خوبی در زمینه طراحی وب و تجارت الکترونیک بهتون میده اگه دوست داشتید لینکش کنید :
http://phpkar.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد